Yeni Medya Sertifika Programı
Programın Amacı
GSÜSEM yeni Medya Eğitim Programı; yeni medya alanında temel kavramlar hakkında bilgi vermeyi amaçlar. Bu kapsamda eğitim programı içinde; iletişim sürecinin yeni aktörleri, marka ajans ilişkileri ve reklam kampanyaları, CRM ve sosyal CRM, dijital vaka incelemeleri, sosyal medyada pazarlama, dijital medya işletmeciliği, dijital medyada kullanıcı deneyimi ve tasarımı, içerik yönetimi, dijital dünyada medya ilişkileri ve kurumsal itibar yönetimi, dijital reklam ve mobil platformlar konuları işlenecektir.
Genel Yaklaşım
Çetin rekabet koşullarında reklam, halkla ilişkiler ve bütünsel pazarlama iletişiminde yetkin, yetişmiş ve genç iş gücü ihtiyacı giderek artıyor. Teknoloji ve İletişim cihazlarının hızla geliştiği günümüzde ise marka temsilcilerinin kurumlarına ve markalarına katabilecekleri en kuvvetli rekabet araçlarından biri de dijital iletişim, dolayısıyla da sosyal medya araç ve süreçlerinin etkin yönetimi. GSÜSEM ve Kontra Eğitim Danışmanlık olarak sektöre yetkin ve etkin profesyoneller kazandırmak için düzenlediğimiz Yeni Medya Eğitim programımız katılımcılarına Sosyal Medya Uzmanlığının prensiplerini ve hareket stratejilerini profesyonel hayatlarına taşıyabilecekleri bir program hazırladık.
Programın İçeriği
Kurumsal İletişim, halkla ilişkiler, reklam, pazarlama, sosyal medya alanlarında çalışanlar, çalışmak isteyenler, öğrenciler ve sivil toplum kuruluşlarında görev yapanlar.
Program Süresi
60 Saat
GSÜSEM yeni Medya Eğitim Programı; yeni medya alanında temel kavramlar hakkında bilgi vermeyi amaçlar. Bu kapsamda eğitim programı içinde; iletişim sürecinin yeni aktörleri, marka ajans ilişkileri ve reklam kampanyaları, CRM ve sosyal CRM, dijital vaka incelemeleri, sosyal medyada pazarlama, dijital medya işletmeciliği, dijital medyada kullanıcı deneyimi ve tasarımı, içerik yönetimi, dijital dünyada medya ilişkileri ve kurumsal itibar yönetimi, dijital reklam ve mobil platformlar konuları işlenecektir.
Genel Yaklaşım
Çetin rekabet koşullarında reklam, halkla ilişkiler ve bütünsel pazarlama iletişiminde yetkin, yetişmiş ve genç iş gücü ihtiyacı giderek artıyor. Teknoloji ve İletişim cihazlarının hızla geliştiği günümüzde ise marka temsilcilerinin kurumlarına ve markalarına katabilecekleri en kuvvetli rekabet araçlarından biri de dijital iletişim, dolayısıyla da sosyal medya araç ve süreçlerinin etkin yönetimi. GSÜSEM ve Kontra Eğitim Danışmanlık olarak sektöre yetkin ve etkin profesyoneller kazandırmak için düzenlediğimiz Yeni Medya Eğitim programımız katılımcılarına Sosyal Medya Uzmanlığının prensiplerini ve hareket stratejilerini profesyonel hayatlarına taşıyabilecekleri bir program hazırladık.
Programın İçeriği
- İletişim süreci ve yeni aktörler.
- Marka ajans ilişkileri ve reklam kampanyaları
- CRM ve sosyal CRM
- Dijital vaka incelemeleri
- Dijital medya işletmeciliği.
- Sosyal medyada pazarlama
- Dijital medyada kullanıcı deneyimi ve tasarımı
- İçerik yönetimi
- Dijital dünyada medya ilişkileri ve kurumsal itibar yönetimi
- Dijital reklam ve mobil platformlar
Kurumsal İletişim, halkla ilişkiler, reklam, pazarlama, sosyal medya alanlarında çalışanlar, çalışmak isteyenler, öğrenciler ve sivil toplum kuruluşlarında görev yapanlar.
Program Süresi
60 Saat