Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programı
Programın Amacı
Program kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler alanında temel kavramlar hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır. Kurumsal iletişim kapsamında; stratejik iletişim yönetimi, ikna edici iletişim, araştırma-değerlendirme ve sunum teknikleri, marka yönetimi, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi yönetimi, yeni teknolojiler, kurumsal reklam, medya ile ilişkiler, reklam kampanyaları yönetimi, halkla ilişkiler kampanyaları gibi kavramları uygulamalarla beraber ayrıntılı olarak ele alacaktır.
İçeriği
Hedef Kitlesi
Kurumsal iletişim, halkla ilişkiler alanlarında çalışanlar, çalışmak isteyenler, öğrenciler ve sivil toplum kuruluşlarında görev yapanlardır.
Program kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler alanında temel kavramlar hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır. Kurumsal iletişim kapsamında; stratejik iletişim yönetimi, ikna edici iletişim, araştırma-değerlendirme ve sunum teknikleri, marka yönetimi, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi yönetimi, yeni teknolojiler, kurumsal reklam, medya ile ilişkiler, reklam kampanyaları yönetimi, halkla ilişkiler kampanyaları gibi kavramları uygulamalarla beraber ayrıntılı olarak ele alacaktır.
İçeriği
Kurumsal İletişim |
Halkla İlişkiler ve İletişim Stratejileri |
İkna Süreci Yönetimi |
Kurumsal Marka Yönetimi |
Kurumsal İletişim ve Medya İlişkileri |
Kriz ve Risk İletişimi Yönetimi |
Reklam Kampanyaları Yönetimi |
Pazarlama İlkeleri |
Kurumsal İletişimde Dijital Stratejiler |
Halkla İlişkiler Kampanyaları |
Hedef Kitlesi
Kurumsal iletişim, halkla ilişkiler alanlarında çalışanlar, çalışmak isteyenler, öğrenciler ve sivil toplum kuruluşlarında görev yapanlardır.