Dijital Medya Yönetimi Sertifika Programı
Programın Amacı
Katılımcılara dijital medya yönetimi alanında temel düzeyde bilgi ve beceri kazandırmak amaçlanmaktadır. Bu kapsamda, dijital medya alanındaki anahtar kavramlar ve uygulamalar ilgili çalışma alanları ve disiplinlere atıfta bulunarak kapsamlı olarak ele alınacak; dijital medya, tasarım, geliştirme ve yönetim süreçlerinin temel bileşenleri güncel örnekler üzerinden aktarılacaktır.
İçeriği
Hedef Kitlesi
4 yıllık üniversite veya 2 yıllık yüksekokul programı mezunu olup, dijital medya alanını ve ilgili çalışma başlıklarını tanımak ve bu alanda temel düzeyde bilgi ve becerilerini geliştirmek isteyenler.
Süresi
60 Saat
Katılımcılara dijital medya yönetimi alanında temel düzeyde bilgi ve beceri kazandırmak amaçlanmaktadır. Bu kapsamda, dijital medya alanındaki anahtar kavramlar ve uygulamalar ilgili çalışma alanları ve disiplinlere atıfta bulunarak kapsamlı olarak ele alınacak; dijital medya, tasarım, geliştirme ve yönetim süreçlerinin temel bileşenleri güncel örnekler üzerinden aktarılacaktır.
İçeriği
- Dijital medya: Teknoloji ve İletişim
- Dijital Medya Stratejileri
- Dijital Medya Ekonomisi
- Dijital Medya İşletmeciliği
- Dijital Medyada Kullanıcı Deneyimi ve Tasarım
- Dijital Medya Marka Yönetimi
- Dijital Medyada Reklâm
- Dijital Medyada Planlama
Hedef Kitlesi
4 yıllık üniversite veya 2 yıllık yüksekokul programı mezunu olup, dijital medya alanını ve ilgili çalışma başlıklarını tanımak ve bu alanda temel düzeyde bilgi ve becerilerini geliştirmek isteyenler.
Süresi
60 Saat