Dijital Dönüşüm Eğitim Programı
KİMLER KATILMALI?
Profesyonel kariyer hedefinde DİJİTAL LİDERLİK ve ÜST DÜZEY YÖNETİCİLİK olan kişiler Dijital Dönüşüm Eğitim programına katılmalıdır. Eğitim içeriğinde katılımcılara bir Dijital Lider olmak için gerekli, Dijital Dönüşüm ile ilgili bilgi, metod ve yaklaşımlar tanıtılmakta, konular uluslararası firmaların Dijital Dönüşüm projelerini konu alan Vak’a Çalışmaları ile gerçek iş hayatından örneklerle pekiştirilmektir.
ÖNEMLİ NOT
Eğitim tanıtım broşürü ve diğer bilgiler için Program Koordinatörü ile iletişime geçebilir ya da sayfanın en altında bulunan formu doldurabilirsiniz.
PROGRAM KOORDİNATÖRÜ
Dr. Öğretim Üyesi Murat Levent Demircan
Whatsapp: 05415505504
EĞİTİM SÜRESİ ve TAKVİMİ
- Eğitim süresi toplam 30 saattir.
- Başlangıç Tarihi
- Dersler
- Ders 1:
- Ders 2:
- Ders 3:
- Ders 4:
- Ders 5:
- Ders 6:
- Ders 7:
- Ders 8:
- Ders 9:
- Ders 10:
EĞİTİM İÇERİĞİ
DERS 1 Dijital Dönüşüm ile Başa Çıkmak
- Dijital Dönüşüm Stratejisi
- Üstel Stratejik İş Zekası Kavramı
- Yıkıcı İş Modelleri (Distruption) nedir? Ne anlamalıyız?
- Yıkıcı İş Modeli (Distruption) Türleri
- Ürünlerden Platformlara
Vak’a Analizi:
AccorHotels' Digital Transformation: A Response to Hospitality Disruptor Airbnb.
DERS 2 Dijital Dönüşüm ile ilgili Sorun ve Engeller
- Dijtal Dönüşüm Strateji Yaklaşımları
- Kurum Kültürü ve Organizasyon Kaynaklı Engeller
- İşlerin Ters Ölçeklendirilmesi (Down-Scaling)
Vak’a Analizi:
(1) From Globalization to Dual Digital Transformation: CEO Thierry Breton Leading Atos Into "Digital Shockwaves".
(2) Sky Airline: Business Model Transformation and Future Challenges
DERS 3 Rekabetçi Stratejilerin Değişimi
- Yıkıcı İş Modelleri ve Mevcut Sektör Dinamikleri Uyumsuzlukları
- Sizi Yeni Ekosistemlere taşıyacak 5 büyük değişim
- Yıkıcı İş Modelleri Stratejileri
Vak’a Analizi:
(1) Cathay Pacific - Navigating Digital Disruption
(2) Volkswagen Strategy 2025: Shifting Gears in Disruptive Times
DERS 4 Platform Tabanlı Rekabet
- Başarılı ve başarısız platformlar
- Çift taraflı pazarlar
- Platform sağlayıcıları ne yapar?
- Platform fiyatlandırması
- (Kazanan-Hepsini-Alır) Dinamikleri
Vak’a Analizi:
(1) GasBuddy - Fueling Its Digital Platform for Agility and Growth
(2) Commercial Sales Transformation at Microsoft
DERS 5 Platform Savaşları
- Platform Bakış Açısı
- Platform Stratejileri ve karşı karşıya kalacağınız ikilemler
- Platform Stratejileri ve Geleneksel İş Modellerinin Karşılaştırılması
- Stratejistlerin Platform Yanılgısı
Vak’a Analizi:
Amazon.com, Inc.
DERS 6 Kazanan Ekosistemler
- Ekosistem Nedir?
- Ekosistem Örnekleri
- Mevcut İş Modellerimi Yıkıcı Hale Nasıl Dönüştürebilirim?
- Yıkıcı İş Modellerini Nasıl Yaratabilirim?
- Ekosistemlerin Değeri
- İş Ekosistemleri Nasıl Haritalanır?
Vak’a Analizi:
Alibaba - Building a Social Sustainability Ecosystem for Ecommerce.
DERS 7 İş Analitiği ve Çok Katmanlı Dönüşüm
- Yenilikçi İş Modellerinde İç ve Dış Verinin Hazıranması Süreci
- Dijital Veri Çıkarımı Nasıl Gerçekleştirilir?
- Dijital Dönüşüm Sonrası İş Süreçleri ve Veri Analitiği ilişkisi
DERS 8 Dönüşümde Akıllı Modeller ve Dijital Zeka
- Çok Biçimli Veri Modelleri
- Veri Modelleri Nasıl Eğitilir?
- Akıllı Çıkarımlar Nasıl Yorumlanır?
- Yapay Zeka, Makina Öğrenmesi ve Derin Öğrenme sonrası İş Süreçleri
DERS 9 İş Modeli İnovasyonu: Kazanan İş Modelleri Oluşturma – I
- Neden İnovasyona İhtiyaç Duyuyoruz?
- Yenilikçi İş Modeli Örnekleri
- Yenilikçi İş Modelleri ve Verimlilik İlişkisi
- İş modeli inovasyon düzeyleri: Teknoloji
- İş modeli inovasyon düzeyleri: Yönetim
- İş modeli inovasyon düzeyleri: Süreçler
- İş modeli inovasyon düzeyleri: Beraber Çalışma
Vak’a Analizi:
The Quest for Legitimacy in Digital Disruption: The Case of Uber.
DERS 10 İş Modeli İnovasyonu: Kazanan İş Modelleri Oluşturma – II
- Dijital Dönüşüm’de İzlenmesi Gereken Adımlar
- Yıkıcı İş Modeli Yaratmak
- Ürün tabanlı İş Modeli
- Çözüm tabanlı İş Modeli
- Aracı İş Modeli
- Çok Taraflı İş Modeli
- İş modeli düşüncesi: kim, ne ve nasıl?
- İş modellerini gerçekleştirebilecek misiniz?
Vak’a Analizi:
Transforming Culture in the Kingdom: How Saudi Telecom Focused on People to Compete in the Digital Age