+90 212 227 4480

Sertifika Programları

KURUMSAL İLETİŞİM VE MARKA YÖNETİMİ SERTİFİKA PROGRAMI
Programın Amacı

Program kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler alanında temel kavramlar hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır. Kurumsal iletişim kapsamında; stratejik iletişim yönetimi, ikna edici iletişim, araştırma-değerlendirme ve sunum teknikleri, marka yönetimi, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi yönetimi, yeni teknolojiler, kurumsal reklam, medya ile ilişkiler, reklam kampanyaları yönetimi, halkla ilişkiler kampanyaları gibi kavramları uygulamalarla beraber ayrıntılı olarak ele alacaktır.

İçeriği

Kurumsal İletişim
Halkla İlişkiler ve İletişim Stratejileri
İkna Süreci Yönetimi
Araştırma Değerlendirme ve Sunum Teknikleri
Kurumsal Marka Yönetimi
Kurumsal İletişim ve Medya İlişkileri
Kriz ve Risk İletişimi Yönetimi
Reklam Kampanyaları Yönetimi
Pazarlama İletişimi
Kurumsal İletişimde Dijital Stratejiler
Halkla İlişkiler Kampanyaları
Kurumsal Reklam ve İnteraktif Kanallar

Hedef Kitlesi

Kurumsal iletişim, halkla ilişkiler alanlarında çalışanlar, çalışmak isteyenler, öğrenciler ve sivil toplum kuruluşlarında görev yapanlardır.

Bilgi veya Başvuru Talep Formu

Merhaba değerli ziyaretçimiz, Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi - KURUMSAL İLETİŞİM VE MARKA YÖNETİMİ SERTİFİKA PROGRAMI için dolduracağınız form bize ulaştıktan sonra en kısa süre içerisinde cevaplamış olmayı planlıyoruz.