AÇIK EĞİTİMLER

Açık Eğitimler Kurumsal Eğitimler
DİĞER SERTİFİKA PROGRAMLARIMIZ
KURUMSAL İLETİŞİM VE MARKA YÖNETİMİ SERTİFİKA PROGRAMI
75 SAAT
Programın Amacı

Program kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler alanında temel kavramlar hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır. Kurumsal iletişim kapsamında; stratejik iletişim yönetimi, ikna edici iletişim, araştırma-değerlendirme ve sunum teknikleri, marka yönetimi, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi yönetimi, yeni teknolojiler, kurumsal reklam, medya ile ilişkiler, reklam kampanyaları yönetimi, halkla ilişkiler kampanyaları gibi kavramları uygulamalarla beraber ayrıntılı olarak ele alacaktır.

İçeriği

Kurumsal İletişim
Halkla İlişkiler ve İletişim Stratejileri
İkna Süreci Yönetimi
Araştırma Değerlendirme ve Sunum Teknikleri
Kurumsal Marka Yönetimi
Kurumsal İletişim ve Medya İlişkileri
Kriz ve Risk İletişimi Yönetimi
Reklam Kampanyaları Yönetimi
Pazarlama İletişimi
Kurumsal İletişimde Dijital Stratejiler
Halkla İlişkiler Kampanyaları
Kurumsal Reklam ve İnteraktif Kanallar


Hedef Kitlesi

Kurumsal iletişim, halkla ilişkiler alanlarında çalışanlar, çalışmak isteyenler, öğrenciler ve sivil toplum kuruluşlarında görev yapanlardır.
 

 
 
Merhaba değerli ziyaretçimiz,
Galatasaray Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi - KURUMSAL İLETİŞİM VE MARKA YÖNETİMİ SERTİFİKA PROGRAMI için dolduracağınız form bize ulaştıktan sonra en geç 24 saat içerisinde cevaplamış olmayı planlıyoruz.
BİLGİ VEYA BAŞVURU TALEP FORMU
Ad Soyad :  

Telefon

:  Örnek : 02122593416

E-Posta

:  Geçerli bir e-posta adresi belirtiniz.

Mesajınız

:
     
   
 
© 2013 GSÜSEM GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM ve ARAŞTIRMA MERKEZİ diyetler